Ահա հոդվածւ՝ Ջոն Հոլթ — «Մանկական անհաջողությունների պատճառները»։
Իմ փորձը ունենալով հոդվածում նկարագրված իրավիճակներում, որպես արդեն տասը տարեկան տղայի մայր և որպես ուսուցչուհի՝ կարող եմ ասել, որ բավական հանգամանալից է բացատրված մեծահասակի և երեխայի ապրումները, մոտիվացիան, գործողությունները։ Ժամանակին նկատելով դրանք՝ ինքս խորհել եմ այս թեմաներով ու հետևություններ արել։
Ինձ համար կարևոր մի կետ կնշեմ։ Հաջողություն և անհաջողություն բառերը կիրառել չեմ ուզում, քանի որ այն մի տեսակ մեկուսացված է մարդու բնական պահանջմունքից՝ երջանիկ լինելու ձգտումից։ Մի ուրիշ անհաջողություն է, երբ հասնում ես հաջողության, բայց դա քեզ չի երջանկացնում։ Այսինքն՝ ստացվում է, որ բավարարում ես որոշակի սպասելիքներ, որոնք առաջադրել է ընտանիքը, միջավայրը կամ հասարակությունը։ Բայց այդ բոլորը քո ներսից չբխելով՝ բավարարության զգացումի չեն հանգեցնում։
Այսպիսով, ցանկացած իրավիճակում խիստ կարևորում եմ նպատակը, դրդապատճառը։ Պետք է ձգտենք մշտապես մեր տված դաստիարակությունը, կրթությունը, գիտելիքն ու հմտությունները ծառայեն ի բարին բոլորին, ի շահ համընդհանուրին, բոլորին երջանկացնելու համար, քանի որ հնարավոր չի լինել երջանիկ միայնակ։ Հնարավոր չի գիտելիքը կիրառել մեկին երջանկացնելու, մյուսին դժբախտացնելու համար։ Երեխայի երջանկությանը պիտի ուղղենք մեր ցանկացած միտք կամ գործողություն։