7.05.2024
- Գտի՛ր այն 5 հավասար թվերը, որոնց գումարը ամենափոքր քառանիշ թիվն է։
- Ո՞րն է այն թիվը, որ 7-ի բաժանելիս քանորդում ստացվում է 8, մնացորդում 6:
- Անիի մտապահած թիվը 8- բաժանելիս առաջանում է 4 մնացորդ։ Գիտենք նաև, որ այն 90-ից մեծ երկնիշ թիվ է։ Ո՞ր թիվն է մտապահել Անին։
- 1 2 3 4 5 գրության մեջ դի՛ր գործողության նշաններ և փակագծեր այնպես, որ ստացված արտահայտության արժեքը լինի 84:
- Գոհարը 12 տարեկան է, իսկ եղբայրը 4 անգամ փոքր է նրանից։
ա) Քանի՞ տարով է եղբայրը փոքր Գոհարից։
բ) 6 տարի հետո Գոհարը քանի՞ տարով մեծ կլինի եղբորից։
գ) 6 տարի հետո Գոհարը քանի՞ անգամ մեծ կլինի եղբորից։
դ) 15 տարի հետո եղբայրը քանի՞ տարով փոքր կլինի Գոհարից
Խաղում ենք մաթեմատիկական խաղ
Տրված է այսպիսի աղյուսակ.
2.5.2024
Խնդիրներ Կենգուրուից 2019, 5-6 դաս․
30.04.2024
Ժամային գոտիների մասին վիկիպեդիայից կարդացեք հայերեն, ռուսերեն։
1. Քանի՞ ժամային գոտի կա:
1. Երևանում հիմա ժամը քանի՞սն է, նշի՛ր____:
2. Նշի՛ր քեզ հետաքրքրող վայրերի ժամերը հենց այս պահին, կարող ես օգտվել այս կայքից և այստեղից:
3. Նշի՛ր այնպիսի քաղաք, որտեղ ժամը համընկնում է մեր ժամի հետ:
4. Նշի՛ր իր տարածքով ամենամեծ երկիրը, որն ունի մեկ ժամային գոտի:
5. Ժամը 14:00-ին Երևանից հնարավորություն ունես երկու ժամ թռչելու։ Ո՞ւր պետք է վայրէջք կատարել, որպեսզի ժամը նորից լինի 14:00:
6. Աղյուսակից օգտվելով գտիր այնպիսի վայր, որ ժամը լինի` 16:00, 17:00, 20:00, 21:00, հաշվի առնելով, որ մեզ մոտ ժամը 14:00 է։
7. Հորինի՛ր նմանատիպ խնդիրներ:
Փորձի՛ր դուրս գալ լաբիրինթոսից։
https://www.mathplayground.com/mathman.html
23-25.04.2024
Խնդիրներ Կենգուրուից — 2008, 5-6
Չափումներ
Երկարության, լայնության չափում, կշռի, ժամանակի չափում, արագության, մակերեսի ու պարագծի հաշվումներ։
16-18․04.2024
Scratch ծրագրի ուսուցում։ Սովորող — սովորեցնող։ Խմբում ծրագիրն իմացողները սովորեցնում են չիմացողներին։ Միմյանց սարքածներին ծանոթանում ու իրարից սովորում են, զարգացնում հմտությունները։
Գործնական պարապմունք։ Չափումներ. զանգվածի, երկարության, արագության, ժամանակի։
Ռեբուսների ստեղծում, QR կոդերի տեղադրում
9-11.04.2024
Բանավոր հաշվարկներ
Scratch ծրագրի ուսուցում։ Սովորող — սովորեցնող։ Խմբում ծրագիրն իմացողները սովորեցնում են չիմացողներին։
Մաթեմատիկայի օլիմպիադայի 5-րդ դասարանի դպրոցական փուլի առաջադրանքներ 2017
Բանավոր մաթեմատիկա, երկնիշ թվերի բազմապատկում։ Երեքի բաժանվող թվերով խաղ
4.04.2024 Բանավոր հաշվարկներ
Խաղերի ստեղծում learningapp.com հարթակով։
- Ինչպիսի՞ պատկեր պետք է նկարել ?-ի փոխարեն:
2. Պատկերված քառակուսու դատարկ վանդակները լրացրու՛ այնպիսի թվերով, որպեսզի ստացվի մոգական քառակուսի։
5 | 7 | |
1 | ||
3. Փակագծերը դի՛ր այնպես, որ ստանաս ճշմարիտ հավասարություն։
ա․ 4500 ։ 300 – 40 5 – 48 = 0
բ․ 5600 ։ 700 – 40 x 7 – 280 = 8
գ․ 3200 ։ 40 + 20 x 8 – 800 = 0
դ․ 7200 ։ 900 – 40 x 7 – 200 =0
3. Նարինջը խանութում վաճառվում է երեք տեակի տուփերով, որոնք պարունակում են 5, 9 կամ 10-ական հատ նարինջ: Պետրոսն ուզում է գնել ճիշտ 48 հատ նարինջ: Ամենաքիչը քանի՞ տուփ պետք է նա գնի:
4. Ի՞նչ թվով պետք է փոխարինել ?-ը:
5. Օղակը 7 տեղից կտրել են: Քանի՞ մասի է բաժանվել այն:
6. 2017 հատ բնական թվերի գումարը հավասար է 2018: Որքա՞ն է այդ թվերի արտադրյալը:
7. Ավելացրու՛ հաջորդ թվերից մի քանիսը.
7, 10, 9, 10, 11, 10, …
2.04.2024
- Հայր և որդի 2 ժամ թենիս խաղացին։ Քանի՞ ժամ խաղաց նրանցից յուրաքնչյուրը։
- Թիվն ունի երկու թվանշան: Այդ թվանշանների արտադրյալը 15 է: Որքա՞ն է այդ թվանշանների գումարը:
- Դերձակն ունի 20 մ գործվածք, որից նա օրական կտրում է 2-ական մետր։ Քանի՞ օր հետո նա կկտրի վերջին կտորը։
- 2մ 40սմ երկարությամբ ձողից պատրաստեցին ուղղանկյուն, որի երկարությունը երկու անգամ մեծ է լայնությունից: Որքա՞ն է այդ ուղղանկյան երկարությունը:
- Ո՞ր 4 տառանոց բառն է, որ Հայաստանի բոլոր դպրոցականները գրում են սխալ։
- Հինգ 3-ով ստացիր 37։
- Հինգ 3-ով ստացիր 31։
- Հինգ հատ 5-ով ստացիր 100։
- Գտի՛ր անհրաժեշտ թիվը:
- Ի՞նչ թիվ պետք է գրել ծխնելույզի վրա ?-ի փոխարեն:
18-20.03.2024 Բանավոր հաշվարկներ
Խնդիրներ Կենգուրուից (3-4, 2009)
12-14.03.2024 Կշռումով, մասերով և շենքի համարակալման հետ կապված խնդիրներ
- Անիի մոտ կա 3 հատ 500 դրամանոց մետաղադրամ, որոնցից մեկը կեղծ է։ Նա գիտի, որ կեղծը թեթև է մյուսներից։ Նժարավոր կշեռքի մեկ կշռումով ինչպե՞ս պետք է գտնի կեղծ մետաղադրամը Անին։
- 500 դրամանոց 7 մետաղադրամներից մեկը կեղծ է և թեթև է մյուսներից։ Նժարավոր կշեռքի երկու կշռումով որոշի՛ր կեղծը։
- Մարտի 8-ի առթիվ Լիլիթը 7 միանման վարդի համար վճարեց 2800 դրամ պակաս, քան Եվան այդպիսի 11 վարդի համար։ Եվան վարդերի համար որքա՞ն վճարեց։
- Շենքի ամեն հարկում կա երեք բնակարան։ 21-րդ բնակարանը ո՞ր հարկում է։
- 5 հարկանի բազմամուտք շենքի երկրորդ հարկում ո՞ր համարի բնակարաններն են, եթե ամեն հարկում կա 4 բնակարան, իսկ շենք ունի 100 բնակարան։
- Աշոտն ունի երկու անգամ ավելի քարտեր, քան Ռաֆայելը։ Միասին ունեն 27 քարտ։ Ամեն մեկը քանի՞ քարտ ունի։
- Լեոն ունի 4 անգամ շատ ընկույզ, քան Հայկը։ Նրանք միասին ունեն 65 ընկույզ։ Ամեն մեկը քանի՞սն ունի։
LearningApp սովորող-սովորեցնող նախագծի իրականացում։
5-7.03.2024Խնդիրներ ֆլեշմոբից
- 31/12/22 ամսաթվում մեկ թվանշան հայտնվում է մեկ անգամ, մյուսը՝ երկու, իսկ երրորդը՝ երեք անգամ։ Գտեք նույն գրվածքով նմանատիպ ամսաթիվ:
- Դիանան ցանկանում է 18724953 թվից ջնջել մի քանի թվանշան այնպես, որ մնացած թվանշանները ձախից աջ նվազեն։ Գտեք հնարավոր ամենամեծ թիվը:
- Պարտեզում 5 երեխա ամեն օր բլիթ են ուտում, 7 երեխան ՝ երկու օրը մեկ, իսկ մնացածը ընդհանրապես չեն ուտում։ Երեկ 9 երեխա բլիթ են կերել։ Քանի՞ երեխա են այսօր բլիթ ուտելու:
- Արմենն ու Արսենը երկվորյակներ են, նրանք ունեն եղբայր Արամ, ով իրենցից փոքր է ուղիղ 4 տարով։ Մի օր մայրը ծննդյան օրվա առթիվ տորթ թխեց և տորթի վրա 35 մոմ դրեց ՝ բոլոր տղաների տարիքների գումարը:Քանի՞ տարեկան է Արամը։
- Ռուբենն ու Լիլիթը միասին ունեն 24 մատիտ։ Երբ Լիլիթը իր մատիտներից Ռուբենին տվեց այնքան մատիտ, որքան ուներ Ռուբենը, նրանք ունեցան հավասար քանակով մատիտներ։ Քանի՞ մատիտ ուներ Լիլիթը։
- Նարեկը իր ծննդյան օրվան և ամսին համապատասխանող թվերը գումարեց և ստացավ 42։ Ո՞ր ամսի, ո՞ր օրն էր ծնվել Նարեկը։
- Գնացքի մեկ վագոնի երկարությունը 24 մ է: Քանի՞ վագոն կա, եթե գնացքի երկարությունը 1կմ 8մ է:
- Կարենի մտապահած քառանիշ թիվը միաժամանակ պատիկ է և՛ 2- ին, և՛ 5-ին, իսկ թվանշանների գումարը 27 է։ Ո՞րն է այդ թիվը։
Առաջարկում են սովորողները․ փետրվարի ֆլեշմոբի խնդիրների վերլուծություն
27-29.02.2024 Գունավոր գնդիկների խնդիրներ
- Տուփում կան 8 կարմիր, 11 կանաչ և 6 դեղին փոքրիկ գնդիկներ։
ա) Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ դրանցից գոնե մեկը կանաչ է։
բ) Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ դրանցից գոնե մեկը դեղին է։
գ) Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ դրանցից գոնե մեկը կարմիր է։
դ) Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ դրանց մեջ կլինեն բոլոր գույնի գնդիկներից ։
ե) Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի նրանցից երկուսը հատկապես լինեն տարբեր գույնի,
- Արկղում կան 5 կարմիր, 7 կապույտ և 3 կանաչ փոքրիկ գնդիկներ։
Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի նրանցից․
ա)երկուսը հատկապես լինեն տարբեր գույնի,
բ)երեքը հատկապես լինեն տարբեր գույնի,
- Տուփում կա 7 կարմիր, 10 կանաչ և 5 կապույտ փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու՝ տուփից ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է վերցնել՝ համոզված լինելու համար, որ վերցրածների մեջ կլինեն բոլոր գույնի գնդիկներից։
- Տուփում կա 6 դեղին, 11 կանաչ, և 8 կարմիր փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է վերցնել, որպեսզի դրանցից գոնե մեկը լինի կարմիր։
- Տուփում կա 9 կանաչ, 7 կապույտ և 6 դեղին փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ գոնե 1 կապույտ գնդիկ է հանվել։
- Տուփում կա 11 կանաչ, 6 սև և 8 կարմիր փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ գոնե 1 կանաչ գնդիկ է հանվել։
- Տուփում կան 6 սև, 8 կարմիր և 7 կապույտ փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ գոնե 1 սև գնդիկ է հանվել։
- Տուփում կան 6 սև, 8 կարմիր և 5 դեղին փոքրիկ գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել տուփից համոզված լինելու համար, որ գոնե 1 կարմիր գնդիկ է հանվել։
- Պարկում կա 2 կանաչ, 4 դեղին և 7 կարմիր գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի դրանց մեջ լինեն տարբեր գույնի գնդիկներ։
- Տուփում կա 10 կանաչ, 6 դեղին և 4 կարմիր գնդիկ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ պետք է հանել, որպեսզի դրանցից գոնե մեկը լինի դեղին։
- Արկղում կան երեք գույնի գնդիկներ։ Առանց նայելու ամենաքիչը քանի՞ գնդիկ վերցնելով՝ կարելի է համոզված լինել, որ կունենանք գոնե երկու միագույն գնդակներ։
Մասերով խնդիրներ
- Մի թիվը մյուսից մեծ է 25-ով։ Նրանց գումարը 75 է։ Գտեք այդ թվերը։
- Երկու արկղում կա 120 կգ տանձ։ Առաջին արկղում 10 կգ-ով ավելի քիչ էր, քան երկրորդում։ Ինչքա՞ն տանջ կար ամեն արկղում։
- Երեք հաջորդական թվերի գումարը 111 է։ Ո՞ր թվերն են դրանք։
- Երեք հաջորդական զույգ թվերի գումարը 180 է։ Ո՞ր թվերն են դրանք։
- Չորս հաջորդական թվերի գումարը 206 է։ Որո՞նք են այդ թվերը։
- Երեք արկղում կա 75 կգ խնձոր։ Երբ առաջին արկղից 3 կգ և երկրորդից 2 կգ լցրին երրորդի մեջ, արկղերում խնձորի քանակները հավասարվեցին։Քանի՞ կգ խնձոր կար արկղերում նախքան տեղափոխությունը։
- Երեք խմբում կար 150 ուսանող։ Երբ I-ից 10 հոգի և III-ից 8 հոգի տեղափոխվեցին II խումբ, ապա խմբերում ուսանողների թվաքանակները հավասարվեցին։ Քանի՞ ուսանող կար յուրաքանչյուր խմբում։
20-22.02.2024
- 13 վարպետը տունը 130 օրում կառուցեցին։ Նույն աշխատանքը 26 վարպետները քանի՞ օրում կանեին։
- 26 ամանորյա նվերի համար 9620 դրամ վճարեցին։ 14430 դրամով քանի՞ այդպիսի նվեր կարելի է գնել։
- 3 հավը 3 օրում 3 ձու է ածում։ 6 հավը 6 օրում քանի՞ ձու կածեն։
- Հայրն ու որդին միասին 90 տարեկան են։ Երբ որդին ծնվեց, հայրը 30 տարեկան էր։ Որոշիր յուրաքանչյուրի տարիքը։
- Հայրն ու որդին միասին 81 տարեկան են, և հայրը որդուց երկու անգամ մեծ է։ Նրանց տարիքները որոշիր։
- 45 տեղանոց վագոնի 5/9 մասը զբաղված է։ Վագոնում քանի՞ ազատ տեղ կա։
- Զբոսաշրջիկը 24 կմ անցավ, որն ամբողջ ճանապարհի 2/3-ն էր։ Ամբողջ ճանապարհը քանի՞ կմ էր։
- Ավանդույթի համաձայն, «Քանի՞ աշակերտ է ձեր դպրոց հաճախում» հարցին Պյութագորասը պատասխանել է. «Աշակերտներիս կեսը մաթեմատիկա է ուսումնասիրում, քառորդը՝ երաժշտություն, յոթերորդ մասը լուռ է մնում, և 3 կին էլ կան»։ Կարո՞ղ ես որոշել՝ Պյութագորասը քանի աշակերտ ուներ։
- Հայրը որդուց 4 անգամ մեծ է, իսկ նրանց տարիքների գումարը 50 է։ Քանի՞ տարի հետո հայրը որդուց 3 անգամ մեծ կլինի։
Խնդիրներ Կենգուրուից (5-6, 2008)
13-15.02.2024
Խնդիրներ Կենգուրուից (3-4, 2008)
8.02.2024
Խնդիրներ Կենգուրուից (3-4, 2008)
6.02.2024 Հաջորդող թվեր
Առաջադրանքեր
- Երեք հաջորդական թվերի գումարը 303 է։ Որո՞նք են այդ թվերը։
- Գտեք այն երեք իրար հաջորդող բնական թվերը, որոնց
գումարը լինի 363: - Գտեք երեք հաջորդական թվեր, որոնց գումարը180 է։
- Գտեք երեք հաջորդական թվեր, որոնց գումարը 432 է։
- Երեք իրար հաջորդող բնական կենտ թվերի գումարը 225 է։
Որո՞նք են այդ թվերը։ - Երեք իրար հաջորդող բնական կենտ թվերի գումարը 321 է։
Որո՞նք են այդ թվերը։ - Երեք հաջորդական կենտ թվերի գումարը 69 է: Գտեք այդ թվերը։
- Երեք իրար հաջորդող բնական զույգ թվերի գումարը 288 է։
Որո՞նք են այդ թվերը։ - Երեք իրար հաջորդող բնական զույգ թվերի գումարը 336 է։
Որո՞նք են այդ թվերը։
10.Երեք իրար հաջորդող բնական զույգ թվերի գումարը 318 է։
Որո՞նք են այդ թվերը։
Խնդիրներ ֆլեշմոբներից
- Մի երկրում կան միայն 7, 8 և 9 թվանշանները: Քանի՞ եռանիշ թիվ կա այդ երկրում:
- Բեռնատարներից առաջինում 4 անգամ ավելի շատ բեռ էին բարձել, քան երկրորդում: Երկրորդ բեռնատարում 24 տոննայով քիչ բեռ էին բարձել, քան առաջինում: Քանի՞ տոննա բեռ էին բարձել երկրորդ բեռնատարում:
- Քառակուսու պարագիծը 24 սմ է: Գտեք այդ քառակուսու մակերեսը:
1.02.2024
1․ Գյուղացին ունի 30 կով, որոշ քանակի հավ և ոչ մի ուրիշ կենդանի չունի: Հավերի ոտքերի քանակը հավասար է կովերի ոտքերի քանակին: Ընդամենը քանի՞ կենդանի ունի գյուղացին։
2․ Իննսուն րոպե տևողություն ունեցող ֆիլմի ցուցադրությունը սկսվեց ժամը 17:10-ին: Ցուցադրման ընթացքում երկու գովազդային ընդմիջում եղավ, որոնցից մեկի տևողությունը ութ րոպե էր, մյուսինը` հինգ րոպե: Ե՞րբ ավարտվեց ֆիլմի ցուցադրությունը:
3․ Պետրոսը բաժանում էր շոկոլադե սալիկը: Սկզբում նա պոկեց 5 կտորից բաղկացած շարքն իր եղբոր համար, հետո` 7 կտորից բաղկացած շարքն իր քրոջ համար (տե՛ս նկարը): Քանի՞ կտորից էր բաղկացած շոկոլադե սալիկը:
4․ Պաղպաղակի կրպակի դրամարկղում կար որոշակի գումար: 6 պաղպաղակի վաճառքից հետո դրամարկղում եղավ 700 դրամ, իսկ 16 պաղպաղակի վաճառքից հետո ՝ 1200 դրամ: Քանի՞ դրամ կար դրամարկղում սկզբում։
5․ Բնական թիվը 8-ի և 9-ի բաժանելիս ստացված մնացորդների արտադրյալը հավասար է 24: Ինչի՞ է հավասար այդ մնացորդների գումարի հնարավոր ամենամեծ արժեքը:
6. Նարինջը խանութում վաճառվում է երկու տարբեր տուփերով, որոնցից յուրաքանչյուրը պարունակում է 9 կամ 10 նարինջ։ Պետրոսն ուզում է գնել ճիշտ 48 նարինջ։ Ամենաքիչը քանի՞ տուփ պետք է նա գնի։
7․ Երբ գյուղացին կշեռքին կանգնեցրեց խոզին ու այծին, կշեռքը ցույց տվեց 58կգ։ Ոչխարի և խոզի դեպքում կշեռքը ցույց տվեց 64կգ, այծի և ոչխարի դեպքում՝ 36կգ։ Ի՞նչ զանգված ունի խոզը։
8. Նկարում պատկերված է երեք քառակուսի, ընդ որում AE=3սմ, FG=2սմ։ Որքա՞ն էամենամեծ քառակուսու մակերեսը։
30.01.2024
Ճամբարային մաթեմատիկական խաղեր
19-21.12.2023
Խնդիրներ
- Դավիթը 5 րոպեում կատարեց 450 քայլ։ Նրա մի քայլի երկարություն 60 սմ է։ Նշվածներից ո՞րն է Դավիթի արագությունը։
1) 54 մ/ր
2) 60 մ/ր
3) 72 մ/ր
4) 75 մ/ր - Քանի՞ անգամ է 0 թվանշանը գրված հետևյալ թվի թվանշաններով գրառման մեջ․երկու հարյուր յոթ միլիարդ քսանմեկ միլիոն հարյուր չորս հազար իննսունվեց։
1) 3
2) 4
3) 5
4) 6 - Ո՞ր թվանշանով է ավարտվում 100-ից փոքր բոլոր կենտ թվերի արտադրյալը։
1) 1
2) 3
3) 5
4) 9 - 4 ջուլհակը 6 օրում, օրական 10 ժամ աշխատելով, 120 մ կտավ գործեցին։Քանի՞ ջուլհակը 140մ կտավ կգործեն 5 օրում, օրական 8 ժամ աշխատելով։
1) 6
2) 8
3) 5
4) 7 - Բազմահարկ շենքի ամբողջ առաջին հարկը խանութ է։ Շենքի զույգ համարով յուրաքանչյուր հարկում կա3, իսկ կենտ համարովյուրաքանչյուր հարկում՝ 4 բնակարան։ Ո՞ր համարի հարկում է գտնվում 60-րդ բնակարանը։
- Առնոն ընտրեց մի թիվ, այն բազմապատկեց իրենով, ստացվածին գումարեց 11, արդյունքը բազմապատկեց 4-ով և ստացավ 300: Ի՞նչ թիվ էր ընտրել Առնոն:
Սիրելի սովորողներ, կազմեք մաթեմատիկայի առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին։
Գնահատի՛ր 0-ից 10 միավորանոց սանդղակով, թե որքանով ես հետաքրքրված մաթեմատիկայով։
Գնահատի՛ր 0-ից 10 միավորանոց սանդղակով, թե ինչքանով էր հետաքրքիր այս դասընթացը։
Գնահատիր քո մասնակցությունը դասին 0-ից 10 միավորանոց սանդղակոսվ։
Խորհուրդ կտա՞ս ընկերներիդ մաթեմատիկան ընտրել։
Բլոգումդ Ընտրությամբ մաթեմատիկայի բաժնի հղումը տեղադրի՛ր։
Հաշվետվությանդ հղումն ուղարկի՛ր ինձ՝ k-julieta@mskh.am:
12-14.12.2023
Երկլեզու մաթեմատիկական փաթեթ նախագծի շրջանակում այսօր թարգմանում ենք առաջադրանքներ, լուծում ենք և գուգլ ձևաթղթով հրապարակում։ Գուգլ ձևաթղթի հղումներն ուղարկում եք ինձ։
Реши задачи:
- В двух стопках 120 тетрадей. Из одной стопки взяли 28 тетрадей, а из второй – в 3 раза больше. Сколько тетрадей осталось в двух стопках?
- В корзине 25 кг моркови, а в ящике в три раза больше. За зиму израсходовали 82 кг моркови. Сколько килограммов моркови осталось?
- С одной грядки собрали 25 баклажанов. Это на 6 баклажанов больше, чем с другой грядки. Из половины всех собранных баклажанов сделали икру, остальные положили в холодильник. Сколько баклажанов положили в холодильник?
- Катя купила 6 фломастеров на 54 рубля. Сколько можно купить фломастеров на 72 рубля?
- Числа 100 и 90 разделили на одно и то же число, в результате в первом случае получили остаток 4, а во втором 18. На какое число делили?
- На столе 6 ящичков. В первом 60 камешков, во втором 30, в третьем 20, в четвёртом 15. Сколько камешков в пятом и шестом ящичках?
- В ряду 8 стульев. Маша села на пятое место слева, а Даша – на пятое место справа. Может быть они сели на один и тот же стул?
- 9 февраля был вторник. Какой день недели будет 25 февраля?
Բանավոր հաշվարկներ, մաթեմատիկական խաղեր
Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի կազմում: Սովորող-սովորեցնող
5-7.12.2023
Բանավոր հաշվարկներ, մաթեմատիկական խաղեր
28-30.11.2023
- Գտի՛ր այն 5 հավասար թվերը, որոնց գումարը ամենափոքր քառանիշ թիվն է։
- Ո՞րն է այն թիվը, որ 7-ի բաժանելիս քանորդում ստացվում է 8, մնացորդում 6:
- Անիի մտապահած թիվը 8- բաժանելիս առաջանում է 4 մնացորդ։ Գիտենք նաև, որ այն 90-ից մեծ երկնիշ թիվ է։ Ո՞ր թիվն է մտապահել Անին
- 1 2 3 4 5 գրության մեջ դի՛ր գործողության նշաններ և փակագծեր այնպես, որ ստացված արտահայտության արժեքը լինի 84:
- Գոհարը 12 տարեկան է, իսկ եղբայրը 4 անգամ փոքր է նրանից։
ա) Քանի՞ տարով է եղբայրը փոքր Գոհարից։
բ) 6 տարի հետո Գոհարը քանի՞ տարով մեծ կլինի եղբորից։
գ) 6 տարի հետո Գոհարը քանի՞ անգամ մեծ կլինի եղբորից։
դ) 15 տարի հետո եղբայրը քանի՞ տարով փոքր կլինի Գոհարից
Ստեղծագործ մաթեմատիկները օնլայն ուսումնական խաղ
Խաղ մոգական քառակուսի` 3×3 չափի
Խաղ մոգական քառակուսի՝ 4×4 չափի
23.11.2023
Բանավոր հաշվարկներ
Մաթեմատիկական խաղեր. Խաղ՝ Կետեր և փայտիկներ, լաբիրինթոս
21.11.2023
Մաթեմատիկական խաղ
16.11.2023
14.11.2023
1. Քանի՞ քառանիշ թիվ կարող ես կազմել 1,2,3,4 թվանշաններով, (առանց կրկնության) որ 1 թվանշանը միշտ լինի 2-ից աջ:
2. Զամբյուղում եղած խնձորների քանակը 50-ից փոքր է: Խնձորները հնարավոր է բաժանել 2, 3 կամ 5 երեխաների միջև, բայց հնարավոր չէ հավասար բաժանել 4 երեխաների: Ամենաշատը քանի խնձոր կա զամբյուղում:
3. Լճի մակերևույթն արագորեն ծածկվում էր ջրիմուռներով, ընդ որում ջրիմուռներով ծածկված մակերեսն ամեն օր կրկնապատկվում էր: Լճի մակերևույթը ջրիմուռներով ամբողջությամբ ծածկվեց 30 օրում: Քանի օրում է ջրիմուռներով ծածկվել լճի մակերևույթի կեսը:
4. Գրի՛ր հաջորդականության հաջորդ անդամը: 1, 20, 3, 18, 5, 16, 7, 14, ____
5. Ուրբաթ օրը՝ ժամը 16։00-ին, Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ դասարանի սովորողները մեկնեցին Արատես և վերադարձան 4 օր 20 ժ հետո։ Շաբաթվա ո՞ր օրը և ժամը քանիսի՞ն նրանք կվերադառնան։
9.1.2023
Ժամային գոտիների մասին վիկիպեդիայից կարդացեք հայերեն, ռուսերեն։
1. Քանի՞ ժամային գոտի կա:
1. Երևանում հիմա ժամը քանի՞սն է, նշի՛ր____:
2. Նշի՛ր քեզ հետաքրքրող վայրերի ժամերը հենց այս պահին, կարող ես օգտվել այս կայքից և այստեղից:
3. Նշի՛ր այնպիսի քաղաք, որտեղ ժամը համընկնում է մեր ժամի հետ:
4. Նշի՛ր իր տարածքով ամենամեծ երկիրը, որն ունի մեկ ժամային գոտի:
5. Ժամ 14:00-ին Երևանից հնարավորություն ունես երկու ժամ թռչելու։ Ո՞ւր պետք է վայրէջք կատարել, որպեսզի ժամը նորից լինի 14:00:
6. Աղյուսակից օգտվելով գտիր այնպիսի վայր, որ ժամը լինի` 16:00, 17:00, 20:00, 21:00, հաշվի առնելով, որ մեզ մոտ ժամը 14:00 է։
7. Հորինի՛ր նմանատիպ խնդիրներ:
Փորձի՛ր դուրս գալ լաբիրինթոսից։
https://www.mathplayground.com/mathman.html
7.11.2023
Բեռնի՛ր Հետաքրքրիր խնդիրներ
Google maps -ով ճանապարհի քարտեզի գծագրում
2.11.2023
Առաջադրանքներ:
1.
ա) Ընտրի՛ր երկու տարբեր գույներ պատկերները ներկելու համար:
Ներկի՛ր paint ծրագրով յուրաքանչյուր պատկեր երկու գույնով այնպես, որ նկարի ցանկացած 2 մաս, որոնք ունեն ընդհանուր կետեր, ներկված լինեն տարբեր գույներով:
բ) Նկարի՛ր այնպիսի պատկերներ, որ հնարավոր լինի ներկել երկու տարբեր գույներով:
գ) Նկարի՛ր այնպիսի պատկերներ, որ հնարավոր չլինի ներկել երկու տարբեր գույներով:
ե) Նկարի՛ր այնպիսի պատկերներ, որ հնարավոր լինի ներկել երեք տարբեր գույներով:
դ) Յուրաքանչյուր պատկեր գունավորելու համար, իրարից տարբեր ամենաքիչը քանի գույն պետք է օգտագործել:
2. Նշված պատկերը ամենաքիչը քանի՞ տարբեր գույնով կարող ես ներկել,եթե նկարում հարևան մասերը (երկու պատկեր համարվում են հարևան,եթե ունեն ընդհանուր կետ) պետք է լինեն ներկված տարբեր գույնով :
3. Ընտրիր իրարից տարբեր 4 գույն, նկարիր 4×4 աղյուսակ, այն գունավորիր ընտրածդ 4 գույներով այնպես, որ յուրաքանչյուր տողի, սյան, անկյունագծի վանդակները ներկված լինեն 4 տարբեր գույներով, ընդ որում ցանկացած երկու կից վանդակ(կից վանդակ նշանակում է, որ ունեն ընդհանուր կողմ) ներկված լինեն տարբեր գույն:
4. Նկարիր nxn աղյուսակ excel ծրագրով (n-ը կարող ես ընտրել ցանկացած բնական թիվ),ամենաքիչը քանի՞ տարբեր գույն կարող ես օգտագործել աղյուսակը ներկելու համար, այնպես որ միավոր երկարությամբ ցանկացած հատվածի (վանդակի կողմի) ծայրակետերը ներկված լինեն տարբեր գույն:
5. Հորինիր նմանատիպ խնդիրներ:
Լրացուցիչ խնդիրներ
- Քանի՞ քառանիշ թիվ կարող ես կազմել 1,2,3,4 թվանշաններով,(առանց կրկնության) որ 1 թվանշանը միշտ լինի 2-ից աջ:
- Զամբյուղում եղած խնձորների քանակը 50-ից փոքր է:Խնձորները հնարավոր է բաժանել 2, 3կամ 5 երեխաների միջև, բայց հնարավոր չէ հավասար բաժանել 4երեխաների:Ամենաշատը քանի նարինջ կա զամբյուղում:
- Լճի մակերևույթն արագորեն ծածկվում էր ջրիմուռներով, ընդ որում ջրիմուռներով ծածկված մակերեսն ամեն օր կրկնապատկվում էր: Լճի մակերևույթը ջրիմուռներով ամբողջությամբ ծածկվեց 30 օրում: Քանի օրում է ջրիմուռներով ծածկվել լճի մակերևույթի կեսը:
31.10.23
Համարակալման հետ կապված խնդիրներ
Համարակալման հետ կապված խնդիրներ նախագծի գործնական աշխատանք դպրոցի շրջակա տարածքում։
Նախագծի ամփոփում — Շենքերի և բնակարանների համարակալում
19.10.23
quizizz.com ուսուցողական հարթակում վիկտորինաների կազմում։
Լճի մակերևույթն արագորեն ծածկվում էր ջրիմուռներով, ընդ որում ջրիմուռներով ծածկված մակերեսն ամեն օր կրկնապատկվում էր: Լճի մակերևույթը ջրիմուռներով ամբողջությամբ ծածկվեց 30 օրում: Քանի օրում է ջրիմուռներով ծածկվել լճի մակերևույթի կեսը:
Զամբյուղում եղած խնձորների քանակը 50-ից փոքր է: Խնձորները հնարավոր է բաժանել 2, 3 կամ 5 երեխաների միջև, բայց հնարավոր չէ հավասար բաժանել 4 երեխաների: Ամենաշատը քանի՞ նարինջ կա զամբյուղում:
17.10.23
Խնդիրներ տարիքի հետ կապված
- Կարինեի մայրիկը 32 տարեկան է, իսկ Կարինեն նրանից փոքր է 20 տարով։ 6 տարի հետո Կարինեն մայրիկից քանի՞ տարով փոքր կլինի:
- Անահիտը 5 տարեկան է, իսկ հայրիկը նրանից մեծ է 7 անգամ: 5 տարի հետո cհայրիկը Անահիտից քանի՞ անգամ մեծ կլինի:
- Արթուրի պապիկը 70 տարեկան է։ Արթուրը իր պապիկից փոքր է 7 անգամ։ 5 տարի հետո Արթուրը քանի՞ տարով փոքր կլինի իր պապիկից։
- Արմենի և իր մայրիկի տարիքների գումարը 30 է։ Որքա՞ն կլինի նրանց տարիքների գումարը 4 տարի հետո։
- 2 տարի առաջ եղբորս և իմ տարիքների գումարը 18 էր: Որքա՞ն է մեր տարիքների գումարը 2 տարի հետո։
- 5 տարի առաջ իմ և տատիկիս տարիքների գումարը 66 էր: Որքա՞ն մեր տարիքների գումարը 3 տարի հետո։
- Ես 9 տարեկան եմ, մայրիկս ինձանից մեծ է 25 տարով, հայրիկս մայրիկիցս մեծ է 3 տարով։ 6 տարի հետո հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինի ինձանից։
- Ես 8 տարեկան եմ, եղբայրս 3 տարով փոքր է ինձանից, մայրիկս 28 տարով մեծ է եղբորիցս: Հայրիկս 4 տարով մեծ է մայրիկիցս: 5 տարի հետո հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինեն ինձանից։
- Մայրիկս 35 տարեկան է, իսկ հայրիկս նրանից 5 տարով է մեծ, իսկ ես հայրիկիցս փոքր եմ 5 անգամ: Քանի՞ տարեկան եմ ես:
- Իմ փոքրիկ քույրիկ Աստղիկը ինձանից փոքր է յոթ անգամ։ Ես յոթ տարեկան եմ։ Երեք տարի հետո որքա՞ն կլինի իմ և Աստղիկի տարիքների գումարը։
Բանավոր հաշվարկ:
Տեղադրելով մաթեմատիկական գործողության նշաններ, ստացի՛ր հավասարություն`
555=5
11111=100
666=30
333=30
2222=111
22222=28
9999=100
99999=10
9999=20
55555=100
555=4
555=0
5555=16
555=30
222=24
Մաթեմատիկական խաղ, հղումը տե՛ս այստեղ
http://www.mathgametime.com/games/drag-race-division
5.10.23
Սովորող-սովորեցնող (quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում)
Բանավոր հաշվարկներ, խնդիրների լուծում
3.10.23
Բանավոր հաշվարկներ, Խնդիրներ
Խնդիրներ սեպտեմբերյան ֆլեշմոբի II մակարդակից
Խնդիրներ փողոցների, շենքերի բնակարանների համարակալման մասին։
Տասներկու հարկանի շենքի առաջին հարկում ապրում է 2 բնակիչ։ Յուրաքանչյուր հաջորդ հարկի բնակիչների թիվը երկուսով շատ է նախորդ հարկի բնակիչների թվից։ Այդ շենքը քանի՞ բնակիչ ունի։
Հինգհարկանի շենքի ամեն հարկում կա 3 բնակարան։ Միայն առաջին մուտքի վերջին հարկում երկու բնակարան են։ Որ՞ մուտքի ո՞ ր հարկում են գտնվում հետևյալ բնակարանները․
ա) 11
բ) 20
գ) 28
դ) 50
28.09.23
Բանավոր հաշվարկներ
- Արեգը, Դավիթը և Անին ապրում են նույն շենքում։ Դավիթն ապրում է 2 հարկ բարձր, քան Արեգը, բայց 4 հարկ ցածր, քան Անին։ Ով ո՞ր հարկում է ապրում, եթե Արեգն ապրում է այդ շենքի 3֊րդ հարկում։
- Շենքի յուրաքանչյուր հարկի բարձրությունը 4մ է։ Այդ շենքի 5֊րդ հարկի հատակին փռված գորգը գետնից ի՞նչ բարձրության վրա է գտնվում։
- Հասարակածի երկարությունը մոտավորապես 40000կմ է: Հաշվի՛ր, թե քանի՞ անգամ պետք է Նոյեմբերյանից Երևան գնաս, որ այդքան ճանապարհ անցնես, եթե Երևանից Նոյեմբերյան 200կմ է:
- Գտի՛ր նշված հաջորդականության 5-րդ և 6-րդ անդամների գումարը: 3, 8, 18, 38, …
- 89057 թվից ջնջեք երեք թվանշան այնպես, որ ստացված թիվը լինի հնարավորինս մեծ:
26.09.23
Պատկերների համաչափություն, հետազոտական աշխատանքներ։ Դպրոցի տարածքում համաչափ պատկերների որոնում։
19.09.2023
Հարկերի և փողոցի շենքերի համարակալման հետ կապված խնդիրների լուծում։
Բանավոր հաշվարկներ
15.09.2023
Խնդիրների լուծում
- Կրթահամալիրի տոնի առթիվ 10 սովորող մի գծի երկայնքով տնկեցին խաղողի մեկական վազ, ընդ որում մեկը մյուսից 2 մետր հեռավորությամբ: Որքա՞ն է առաջին և վերջին տունկերի հեռավորությունը:
2. Պետյան ունի յոթ քարտ հետևյալ թվանշաններով՝ 2, 3, 4, 5, 7, 8, 0։ Նա ուզում է բոլոր քարտերը օգտագործելով ստանալ հնարավոր ամենամեծ թիվը, որը կբաժանվի 25-ի։ Ո՞ր թիվը նա պետք է ստանա։
3. Ա և Բ քաղաքների հեռավորությունը 70կմ է։ Իսկ Բ և Գ քաղաքների հեռավորությունը 50կմ։ Որքա՞ն կարող է լինել Ա և Գ քաղաքների հեռավորությունը, եթե երեք քաղաքները մի գծի վրա են դասավորված։
4. Քանի՞ բնական թիվ է հնարավոր ստանալ 285 թվից մեկ կամ մի քանի թվանշան ջնջելով։ Իսկ 205 թվից ջնջելու դեպքու՞մ։ Ո՞րն է պատասխանների տարբերությունը։
5. Քանի՞ անգամ է օգտացործվում 0 թվանշանը 55 էջ ունեցող գրքի էջերը համարակալելիս։ Իսկ 5 թվանշանը՞։
Բանավոր հաշվարկներ
Թվային խաչբառերի կազմում։
12.09.2023
5. Խանութում վաճառվում են մեծ ու փոքր գնդակներ։ Փոքր գնդակի արժեքը մեծի գնի կեսն է։ Հայրիկն իր երեխաների համար գնեց 5 մեծ և 3 փոքր գնդակ։ Եթե փոխարենը նա գներ 3 մեծ և 5 փոքր գնդակ, ապա 3000 դրամ պակաս կծախսեր։ Որքա՞ն է փոքր գնդակի արժեքը:
- Ինչպե՞ս երեք 6-ով ստանալ 6։
- Ինչպե՞ս երեք 5-ով ստանալ 30։
- Ինչպե՞ս չորս 3-ով ստանալ 6։
- Ինչպե՞ս հինգ հատ 2-ով ստանալ 28։
- Ինչպե՞ս չորս 9 –ի միջոցով ստանալ 100։
- Ինչպե՞ս երեք հատ 5–ի միջոցով ստանալ 20։
- Ինչպե՞ս չորս 5 –ի միջոցով ստանալ 6։
- Ինչպե՞ս հինգ 1-ով ստանալ 22։
- Ինչպե՞ս հինգ 2–ի միջոցով ստանալ 15։
- Ինչպե՞ս երեք 6-ով ստանալ 11։
- Ինչպե՞ս չորս 7–ի միջոցով ստանալ 18:
- Ինչպե՞ս չորս 8 –ի միջոցով ստանալ 89։
- Ինչպե՞ս երեք 4 –ի միջոցով ստանալ 20։
7.09.2023
Ֆլեշմոբի խնդիրների լուծում` Երկրորդ մակարդակ
Երկու սկյուռիկ հերթով ընկույզ են ուտում։ Առաջին սկյուռիկը կերավ մեկ ընկույզ, 2-րդը՝ երկու, հետո 1-ինը կերավ երեք, 2-րդը՝ չորս, 1-ինը կերավ հինգ , 2-րդը՝ վեց, և այսպես շարունակ: Երբ ընկույզները վերջացան, պարզվեց, որ 1-ինը կերել է 100 ընկույզ։ Այդ ընթացքում քանի՞ ընկույզ է կերել 2-րդը:
Լուծել հետևյալ հավասարումները՝ տեղադրելով համապատասխան գործողության նշանը հարցականի փոխարեն (գումարում, հանում, բազմապատկում, բաժանում և փակագծեր)։
2 ? 2 ? 2 = 6
3 ? 3 ? 3 = 6
5 ? 5 ? 5 = 6
6 ? 6 ? 6 = 6
7 ? 7 ? 7 = 6
Գտեք ?-ին փոխարինող թիվը․
5.09.2023
Սուդոկու խաղի ծանոթություն
Նշված վազքուղու երկարության չափում քայլաչափով, երկար փայտով և փոքր քանոնով։
Վազող սովորողների վազքի տևողության չափումներ վայրկյանաչափի միջոցով։ Դրանց արդյունքների համեմատում և եզրահանգում, թե ով է ավելի արագ վազել։