Մաթեմատիկա 5 — Սմբատ Գոգյան, Նարինե Ռավոևա․ դասագրքի մասին իմ կարծիքը

Հինգերորդ դասարանի մաթեմատիկայի դասագրքում ամենաաչքի ընկնողն ինձ համար պարզությունն է, սովորողի համար հնարավորինս հասկանալի, համակարգված, տեսանելի ներկայացվող ուսումնական նյութը, հաճելի ու գրավիչ գույներով գիրք, որով ոգեշնչվում ես, ուզում ես հնարավորինս շատ լուծել ու ավելին իմանալ։

Ողջունում եմ նորարարական մոտեցումը։ Տեսադասերի միջոցով շատ պարզ է բացատրվում խնդիրը, ինչը նոր սերնդի համար ավելի գրավիչ ու հասանելի է դարձնում ուսուցումը։ Դրական քայլ եմ գնահատւոմ խնդիրներում հայկական լեզվամտածողության ներմուծումը, խորացումը։ Ընտանեկան ջերմ զրույցներով համեմված՝ գիրքը համ ու հոտ է ստանում, կյանքի վերածվում՝ մաթեմատիկան չորուցամաքությունից ազատելով։ Շատ գնահատելի է դասագրքի հեղինակների ստեղծական մոտցումն ու ներդրած մեծ ջանքերը, ինչպես նաև մշտական համագործակցությունը Հայաստանի բոլոր դավանադողների հետ։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started