Հոդվածի վերլուծություն-Ջոն Դյուի Հոգեբանություն և մտածողության մանկավարժություն

Ջոն Դյուի Հոգեբանություն և մտածողության մանկավարժություն

Դյուին վերլուծում է մտածողության տեսակները և գիտելիքի ձևավորման մեխանիզմները։ Ցույց է տալիս այն ուղին, որով պետք է զարգացնել երեխաների մտածողական հմտությունները՝ խրախուսելով հարցադրումները, փորձարարական հետազոտությունները և քննադատական մոտեցումը։ Սա առանցքային ուղերձ է ուսուցիչների և կրթական ծրագրեր մշակողների համար։

Նյութը շատ երկար է շարադրված, իմաստը որսալը խրթին է։ Թարգմանությունը ևս չի նպաստում այն լավ ընկալելուն։ Ռուսերեն նյութի հղումը չի աշխատում։ Ուրախ ու շնորհակալ լինելով, որ մեզ՝ նորեկ դասավանդողներիս, մղում եք ինքնակրթության և ծանոթացնում դասավանդման երկարատև փորձ ունեցող, մեծ ներդրում ունեցող մտածողների մտքերին, ուզում եմ նշել, որ այս նյութը արդյունավետության իմաստով բարձր չէի գնահատի։ Լավ ուսուցիչը դժվարը պարզ պետք է կարողանա բացատրել ու հակիրճ՝ նաև հարգելով մեր ժամանակներում ամեն մեկի թանկագին ռեսուրսները՝ ժամանակն ու ուշադրությունը։
Կուզեի ավելի հետաքրքրիր ու կիրառական, մեր ժամանակների խնդիրներին ընդառաջ պայծառ լուծումների, աշխատող մեթոդների մասին ընթերցել։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started